Tuesday, June 9, 2009

Perkembangan terbaik!!!

Tahniah kepada warga iCON yang turut serta dalam kunjungan ke rumah Airel n Izwan Pilus di Nyalas Melaka.

Selaku Presiden aku minta maaf x dapat join coz bebanan tugas hakiki yang terpaksa ku galas. Tak pa, yang penting Pengasas iCON n Timbalan Presiden aku ada sekali.

Apa yang aku tahu, warga iCON berjaya memeriahkan lagi suasana di rumah mereka dan kita dapat layanan special lagi dari dorang. Dan tak ketinggalan warga iCON turut menyumbangkan bakat dan menggamatkan lagi suasana majlis di rumah artis tu.

Aku terharu dengan korang sebab korang bawa nama iCON dengan begitu gah sekali sampai Bunting kita layak diletakkan sama level dengan gambar Airel tu... Choude'!!

Anyway... aku harap akan ada lagi aktiviti sebegini pada masa akan datang. Tapi bukan artis mana-mana... tapi artis dari kalangan warga iCON sendiri...

Choude'!!!

No comments:

Post a Comment